Uw missie
Na een inloopperiode bent u het aanspreekpunt voor klanten en spelers van Bingoal. Als Customer Service Agent:
-
beantwoordt u per telefoon en/of e-mail praktische en technische vragen (het aanmaken van een account, spelprocedures, ...) van klanten en spelers
-
luistert u aandachtig, communiceert u respectvol en zoekt u proactief naar oplossingen om een kwalitatieve en vlotte afhandeling te garanderen aan de klanten en spelers
-
coördineert u, wanneer nodig, met de verschillende afdelingen (IT, marketing, ...)
-
draagt u bij tot de voortdurende verbetering van de dienstverlening aan klanten en spelers en de werking van het team
Uw profiel
-
U hecht veel belang aan klantentevredenheid en de kwaliteit van de service
-
U bent stressbestendig, kan snel handelen en blijft in alle omstandigheden professioneel
-
U neemt graag initiatief, werkt oplossingsgericht en bent steeds op zoek naar mogelijkheden om te evolueren
-
U bent een teamspeler en draagt bij tot het creëren en behouden van een goede (en leuke) werkplek
-
Ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt
-
U spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans
-
U kan makkelijk overweg met technologieën en kan vlot werken met Excel
-
U bent bereid in Brussel (Laeken) te werken en heeft flexibele avond- en weekenduren
-
Affiniteit met sport, paardenrennen en/of kansspelen is een troef
Ons aanbod
-
Een boeiende job met veel verantwoordelijkheden, ontwikkelingsmogelijkheden en taken die een echte impact hebben binnen Bingoal
-
Werken binnen een bedrijf waarin een cultuur van zelfontplooiing en -ontwikkeling heerst
-
Een dynamische en flexibele omgeving waar open communicatie erg gewaardeerd wordt
-
Een contract van onbepaalde duur, met aantrekkelijke loonvoorwaarden en extralegale voordelen naargelang uw ervaring en vaardigheden
-
Een kantoor in het noorden van Brussel (Laken), gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer
Bent u geïnteresseerd in deze opportuniteit? Solliciteer dan door een e-mail te sturen naar [email protected]!